WIDOWS

Widows (2018)

Hardkokt krim satt til Chicago som er full av spenning, drama, korrupsjon og lidenskap. Filmen er laget av den tidligere Oscar-vinneren Steve McQueen (12 Years a Slave), og en forfatter som mange verden over har lest mye av, Gillian Flynn (Gone Girl).

Widows er historien om fire kvinner uten noe annet til felles enn en gjeld etterlatt av deres avdøde ektemenns kriminelle handlinger. Veronica (Viola Davis), Alice (Elizabeth Debicki), Linda (Michelle Rodriguez) og Belle (Cynthia Erivo) må ta skjebnen i egne hender for å sikre seg en framtid. Musikk av Hans Zimmer.

Med: Viola Davis, Michelle Rodriguez, Elizabeth Debicki, Cynthia Erivo, Liam Neeson, Colin Farrell, Robert Duvall, Liam Neeson
Tema: , , ,

Blu-ray

Merk at det for MPLC-filmer ikke er mulig å ta inngangspenger. Kontingent er OK. Filmklubber har lov å annonsere med tittel så lenge det fremgår tydelig at visningen inngår i et filmklubbprogram. Les mer her.