alle vi barna i bakkebygrenda

Alle vi barna i Bakkebygrenda (1986)

Alla vi barn i Bullerbyn

Bakkebygrenda er et lite tettsted i Småland. Der er det tre gårder. På Midtgarden bor Lisa med sine brødre Lasse og Bosse. På Nordgarden bor søstrene Britt og Anna. Og på Sørgarden bor Olle. Ja, og så Kerstin også, Olles lillesøster. Flere barn finnes det ikke i Bakkebygrenda, men det holder … Det er deilig midtsommer og det bare vrimler av eventyr hver eneste dag!

Med:
Aldersgrense: Tillatt for alle
Tema:

DVD
Svensk, norsk
  • MPLC

700 kr + MVA. (Obs: dette er ny pris fra 2024).

Merk at det for MPLC-filmer ikke er mulig å ta inngangspenger. Kontingent er OK. Filmklubber har lov å annonsere med tittel så lenge det fremgår tydelig at visningen inngår i et filmklubbprogram. (Merk at MPLC-rettigheter gjelder for filmvisninger fra DVD og Blu-ray, ikke fra DCP.)

OBS: det er egne priser for utendørsvisninger, og for andre typer visninger som er åpne for alle, der dere ikke registrerer medlemmer. Veiledende pris: 2700 kr + mva. Her må Filmklubbforbundet søke MPLC før visningen, så ta kontakt i god tid.