Bambi (1942)

Dette er Walt Disneys velkjente tegnefilm om dådyret Bambi og vennene hans i skogen. Historien om et lite dådyr som blir skogen prins har i et halvt århundre gitt millioner av mennesker, voksne og barn, en gledesstund kombinert med stunder med klump i halsen. Vi følger Bambi fra liten, når han lærer å gå, snakke og skaffer seg venner. For ikke å glemme når han skal lære seg å gli på isen. Bambi finner seg etterhvert en kjæreste, som hjelper han gjennom mange farer.

Med:
Aldersgrense: Tillatt for alle

Blu-ray, DVD
  • MPLC

700 kr + MVA. (Obs: dette er ny pris fra 2024).

Merk at det for MPLC-filmer ikke er mulig å ta inngangspenger. Kontingent er OK. Filmklubber har lov å annonsere med tittel så lenge det fremgår tydelig at visningen inngår i et filmklubbprogram. (Merk at MPLC-rettigheter gjelder for filmvisninger fra DVD og Blu-ray, ikke fra DCP.)

OBS: det er egne priser for utendørsvisninger, og for andre typer visninger som er åpne for alle, der dere ikke registrerer medlemmer. Veiledende pris: 2700 kr + mva. Her må Filmklubbforbundet søke MPLC før visningen, så ta kontakt i god tid.