Farao, den fredløse og prinsessen (2022)

Le Pharaon, le Sauvage et la princesse

Pappa’n til Kirikou er tilbake! «Farao, den fredløse og prinsessen» er en fabelaktig animasjonsfilm for hele familien.
Den vil bli vist både i originalversjon med fransk tale og norsk tekst, samt med norske stemmer!
Alle som husker «Kirikou og trollkvinnen» vil ha en fabelaktig stund i denne filmens selskap, og alle barn som har foreldre eller besteforeldre som så den filmen, kan glede seg til å oppleve denne sammen med dem 🙂

Med: Modou Bah, Hannah Storm, Mads Henning Skar-Jørgensen, Herman Tømmeraas, Håkon Seip, Numa Edema Norderhaug, Sarah MacDonald Berge

DCP
  • Fidalgo

For å bestille film fra Fidalgo, må filmklubben fylle ut dette skjema: https://filmklubb.no/wp/wp-content/uploads/2023/05/fidalgo-skjema.xlsx og send det til office@fidalgo.no med chloe@filmklubb.no i kopi.

850,- kr + mva per visning (DCP).

Frakt frem og tilbake kommer i tillegg.

Alle kopier sendes i retur til Fidalgo.