Tiger Stripes (2023)

Villdyret våkner til liv når den opposisjonelle tolv år gamle Zaffan får sin første menstruasjon. Hun blir utstøtt av venneflokken og massehysteri sprer seg rundt henne i denne horrorfilmen.

Tolv år gamle Zaffan er gjengens midtpunkt og i stadig opposisjon til de strenge reglene på pikeskolen. Rollen hennes blir fort snudd fra midtpunkt til utskudd, når merkelige ting begynner å skje med kroppen hennes i forbindelse med at hun får sin første menstruasjon. Villdyret har våknet, bokstavelig talt.

Filmen vant den prestisjefylte hovedprisen i Kritikeruken i Cannes tidligere i år.

, , , , , ,

Med: Zafreen Zairizal, Deena Ezral, Piqa, Shaheisy Sam, Jun Lojong, Khairunazwan Rodz ,Fatimah Abu Bakar

DCP
Malayisk
  • Fidalgo

For å bestille film fra Fidalgo, må filmklubben fylle ut dette skjema: https://filmklubb.no/wp/wp-content/uploads/2023/05/fidalgo-skjema.xlsx og send det til office@fidalgo.no med chloe@filmklubb.no i kopi.

850,- kr + mva per visning (DCP).

Frakt frem og tilbake kommer i tillegg.

Alle kopier sendes i retur til Fidalgo.